Rabbit(خرگوش)

خرگوش

با سلام تو این پست میخوام درباره خرگوش بنویسم.

بوجود آمدن طبیعی:

این موب معمولا به صورت گروهی کنار یک درخت درplains, extreme hills, forest, taiga, swamp, jungle, birch forest, roofed forest, cold taiga, mega taiga ها پیدا میشوند.

خرگوش ها

تولید مثل:

میتونید به ۲خرگوش هویج و هویج طلایی یا گل زرد بدهید که تولید مثل کنند و یک جوجه خرگوش(!)بوجود بیاد;جوجه خرگوش با هربار غذا خوردن ۱۰ درصد رشد میکنه و در بیست دقیقه بزرگ میشه.

آیتم های بدست آمده از خرگوش:

خرگوش ها هنگام مرگ بین ۰_۱ پوست خرگوش میدن که در ساخت چرم کاربردداره البته گوشت خرگوش ۰_۱ عدد و گوشت خرگوش پخته شده به همان میزان هنگام مرگ در آتش و به احتمال ٪۲/۵ یک پای خرگوش (البته اگر شمشیرتان در حالت looting باشد احتمال دادن آیتم تا ۴ عدد و احتمال دادن پای خرگوش تا٪۵/۵ درصد بالا میرود).

رفتار:

خرگوش ها موب هایی هستند که معمولاً بی خطرند. خرگوش ها در دسته ها ی سه تایی (یک خرگوش بالغ و دو جوجه خرگوش) اسپاون می شوند.
خرگوش ها دارای 7 نوع هستند که یکی از آنها خرگوش قاتل هست که با دیدن شما بهتون حمله می کنه. خرگوش قاتل سفید رنگ هست و دو چشم افقی قرمز داره. اگه یه پلیر وارد محدوده ی 16 بلاکی این خرگوش بشه خرگوش به سمت اون سریع تر از یه خرگوش معمولی حمله می کنه. حرکت اون تقریبا شبیه یک عنکبوت هست. اگه به خرگوش قاتل ضربه ای بزنید برای چند لحظه دست از ضربه زدن به شما بر میداره کد اسپاون خرگوش قاتل:  {summon Rabbit ~ ~ ~ {RabbitType:99/

کداسپاون جوجه خرگوش قاتل:    ({summon  Rabbit ~ ~ ~ {RabbitType:99,Age:(negative number/

خرگوش قاتل

68+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.