Wither

سلام.این اولین پستمه.امروز می خوام درباره غول وایتر(Wither)توضیحاتی بدم.

سلامت:300 (× 150)

زره:4()

قدرت حمله:اسان5()          طبیعی8()          سخت12()

اسپاون:توسط بازیکن اسپاون شده و به صورت طبیعی ساخته نمی شود.

تجربه:     50

دراپ ها:ستاره جهنم()

IDشبکه:     64

Savegame ID:     WitherBoss

نحوه اسپاون:

خب برای اسپاون کردن وایتر شما به وسایل زیر نیاز دارید:

4عددSoul Sand()

3عددWither Skeleton Skull()

نحوه بدست اوردنSoul Sand:این یک نوع خاکه که تو جهنم پیدا میشه و برای پیدا کردنش فقط باید تو جهنم یکم بگردید.تاره جالبه که بدونید برای کاشت قارچ جهنمی(Nether Wart)به این خاک نیاز دارید(این گیاه تو این خاک رشد میکنه و در میاد).شما به چهار بلاک از این خاک نیاز دارید.

نحوه بدست اوردنWither Skeleton Skull:برای پیدا کردن سر اسکلت جهنمی باید وارد جهنم بشید.خب از اونجایی که معلومه برای پیدا کردن این ایتم باید با اسکلت جهنمی بجنگید و اونو بکشید و خب هر کسی می دونه که اسکلت جهنمی یه موب خیلی قوی هست و برای کشتنش به زره و سلاح های قوی نیاز دارید.بهتره با شمشیر الماسی اونو بکشید چون احتمال این که سرش رو اپ کنه بیشتر میشه.باید سه تا از سر این موب رو با کشتنش بدست بیارید.

خب اول Soul Sandها رو بر دارید.دو تا رو روی هم به صورت عمودی بذازید بعد به راست وچپ دومینSoul Sandکه بالا قرار دارد دوتا دیگه هم اضافه کنید.بعد روی سه سطح بالای Soul Sandکه بالا قرار دارد سه تا از سر اسکلت جهنمی بذارید.ببخشید عکسی ندارم چون ماینم تو کامپیوتر خیلی خیلی گیر داره و هنگ میکنه.

این موجود از شما دفاع نمیکنه بلکه به شما حمله هم میکنه.مهم ترین دلیلی که مردم به خواترش این همه زحمت میکشن و این موب رو میسازن اینه که اونو بکشن.با کشته شدن این موب ستاره جهنم رو اپ میکنه که از هیچ جای دیگه گیر نمیاد و خیلی با ارزش و کم یابه.این موب توانایی پرواز هم داره و میتونه خودش رو ترمیم کنه.

جمجمه وایتر(wither skull)

این موب جمجمه وایتر رو پرتاب میکنه که مثل یه بمب عمل میکنه و با منفجر شدنش اسیب زیادی به شما وارد میکنه که در اول مطلب میزان اسیب رسانیشو گفتم.این موجود با این سلاح شگفت انگیزش به همه ی موب ها به جز موب های مزاحم(زامبی.زامبی پیگمن.اسکلت.عنکبوت و…)حمله میکنه.

و یک نکته مهم رو هم بگم که این موب درPCاست و اگه مراحل اسپاونش رو تو PEانجام بدید نتیجه ای نمیگیرید.

27+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.