اموزش کار با (Mine-imator)

ســـــــــــلام(بلاخره یاد گرفتم) اومدم با اموزش Mine-imator به در خواست اقای:

خوب شروع مکنیم:

1: اول که وارد برنامه میشین با این صفحه روبه رو میشین (اگه upgrade کرده باشین اگه نکردین توی اموزش قبلی گفته شده)

شماره 1: ساخت پروژه(انیمیشن) جدید

شماره 2: ادامه پروژه های سیو شده

خواهشمندم به اسم پروژه ها گیر ندید

بعد این صفحه میاد:


شماره 1: نام پروژه

شماره 2: موضوع پروژه

شماره 3: توضیح پروژه

شماره 4:محل ذخیره پروژه

شماره 5: ساختن پروژه

شماره 6: انصراف(حال نداری اینو بزن!)
حالا یک پروژه رو باز میکنیم:

شماره 1: اجزای موب

شماره 2: نواری هست که توی اون حرکات رو انجام میدید بعد میگم

شماره 3: شماره فریم(تا جایی که میدونم توی فیلم های عادی هر ثانیه=24 فریم شما میتونید از قسمت فیلم برداری فریم بر ثانیه رو تنظیم کنید )

شماره 4: سایه همون شیدر خودمون

شماره 5: مکان مناسب برای قرار گیری اصل موضوع انیمیشن(نقطه طلایی) مستطیل وسط

شماره 6:مثل لحظات حساس لاک پشت های نینجا یادتونه؟D: سمت چپ و راست رو به صورت عمودی قسمتی رو سیاه میکنه(فک کنم تا امتحان نکنین نفهمین)


شماره 1: اوردن موب توی انیمیشن

شماره 2: اوردن قسمتی از مپ در انیمیشن

شماره 3: اوردن یک ایتم در انیمیشن

شماره 4: اوردن بلوک ویا چیز های دیگر مثل پورتال

شماره 5: اوردن بلوک متحرک(مث چست)

شماره 6: اوردن قسمتی از موب

شماره 7:  انفجار  اسپان شدن…

شماره 8 : متن

شماره 9: گذاشتن صدا روی انیمیشن(مطلب قبلی اموزشو داره)


شماره 1: ذخیره انیمشن( نه به صورت فیلم)

شماره 2: ذخیره انیمیشن(این یکی به صورت فیلم) روش که کلیک کردید میتونید کیفیت  فریم و… تنظیم کنید

شماره 3: عکس برداری از صفحه انیمیشن

شماره 4: برگشته به حرکت قبل

شماره 5: رفتن به حرکت بعد(اگه به حرکت قبل رفته باشین)

شماره 6: هرکی فیلم دیده میدونه دیگه پخش و توقف انیمیشن

شماره 7:بالایی زمانی که انیمیشن پخش شده_ پایینی کل زمان انیمیشن

حالا اگه یک موب بخوایم بیارم  این صفحه رو میبینیم:


شماره 1:نمای موب

شماره 2: انتخاب موب

شماره 3 : اگه اسکین پیش فرضو نمیخواین از اینجا یه اسکین دیگه انتخاب کنین

شماره 4: دانلود اسکین با استفاده از نام

شماره 5: اسکین پیش فرض

حالا اگه از گوشه پایین روی اسم موب کلیک کنید این میاد کنار صفحه:


شماره 1: محل موب

شماره 2: پیست کردن

شماره 3: کپی کردن

شماره 4: زوایای کلی موی (چرخیدن-چرخش به کنار -چرخش به جلو و عقب)

شماره 5:میزان رنگ(شفافیت)

کمی پایین تر هم:


میتونید اسکین رو عوض کنید

حالا اگه روی دست پا یا سینه کلیک کنید یک زاویه دیگه هم داره: 
اون زاویه  مثلا دست رو از ارنج خم میکنه

این بر نامه اسکین رو با بر جستگی نشون میده و قسمتی برای کلاه داره:

اوردن قسمتیی از مپ در نقشه:

روی شمار ه1 کلیک کنید

شماره 1: محلی که اخرین بار از بازی خارج شدید

شماره 2: اسپاونر

شماره 3:نوع ورلد

شماره 4:نام ورلد

شماره 5: انجام

این قسمت کنار برنامه هست:

شماره 1: انتخاب تکسچر یا رسیور

شماره 2: زمان بازی

این هم قسمت ایتم:

شماره 1: نما ایتم

شماره 2: سه بعدی بودن ایتم

شماره 3 : نمی دونم ولی فک کنم اینه که همیشه روبه دوربین باشه

شماره 4: حرکت به صورت ایتم افتاده روی زمین

بلوک ها:

شماره 1: دیتا بلوک(جهت ها یا مثل در برای باز و بسته بودن)

شماره 2: تکسچر

ایتم های متحرک مثل چست:

شماره 1: تکسچر

شماره 2: نمای بلوک

قسمتی از موب:

شماره 1: قسمتی از موب که میخواید تو انیمیشن باشه (برا انیمیشن وحشتناک خوبه)

شماره 2: اسکین

شماره 3: انتخاب موب

اما انفجار اسپاون شدن…:

شماره 1:نمای انفجار و ….

شماره 2: انتخاب انفجار و …

متن:

شماره 1:فونت متن

شماره 2: نمای متن

اون گزینه پاین هم که عددش فراموش شد رو به دوربین بودن هست

تنظیمات متن:

شماره 1: تنظیمات گرافیکی

شماره 2:ببخشید اما فراموش کردم چرا عدد گذاشتم واسش

شماره 3: نام و متن متن!

اما ساخت انیمیشن:

با دو بار کلیک روی نوار پایینی این بوجود میاد:


این باعث شروع و پایان حرکت میشه (و یا هر تغییر دیگه)

همینطور که اینجا میبینید:

و بهتون بگم عین من نوب بازی در نیارید توضیح میدم بفهمید اقا دیاموند ما اول سر جاشه تا فریم 25 جم نمیخوره و فریم 41 بالا میره (از 25 تا 41 با سرعت یکسان بالا میره عین من نرید فریم به فریمو بسازید)

از شما هم درخواست دارم یک کلیک روی تبلیغ بکنید 5 ثانیه تحمل کنید بعد ببندینش(ضرر نمی کنی)

اگه حساسید نخونید:

672 واژه

157+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.