!minecraft story mod season 2!

سلام 😀

از هیجان دارم بال در میارم همین الان دیدم ماینکرافت استوری مود فصل 2 اومده 😀

داستان:

” در  Minecraft شما (شخصیت اصلی بازی که اسمشو یادم نمیاد :|) و دوستانتان یک چیز بسیار ناراحت کننده و ناخوشایند را یافت می کنید ، وحشتی بزرگ رخ داده است و هم اکنون این وظیفه شما و دوستانتان است که با کشف سنگ های جادویی ، در پی حل این معما باشید. ”

این تنها چیزی بود که پیدا کردم

خب هالا چند تا عکس:

خب و حالا … لینک دانلود 😀 😐

برای pc

  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.48 گیگابایت
  • رمز : www.yasdl.com
  • part 1 
  • part 2

برای android

خب شاید از خودتون بپرسید نسخه مود شدش به چه درد میخوره?

” کمپانی تل تیل (سازنده بازی) بازی هایش را به صورت فصل فصل عرضه میکند به طوری که هم اکنون Minecraft: Story Mode – Season Two تنها فصل اول را شامل می شود ؛ پس از چند روز و به طور متوالی فصل های بعدی را عرضه میکند که از داخل بازی قابل دانلود است و اینجاست که نسخه مود کارایی اش را به شما نمایش می دهد! بله در نسخه انلاک شده بدون نیاز به آپدیت بازی قادرید فصل های بعدی را دانلود کنید و از بازی لذت ببرید ؛ در اصل با داشتن همین نسخه هم نسخه کامل بازی در دستان شماست ! ”

نکته مهم در مورد فصل دوم بازی (برای pc)  اینه که برای بازی کردن این نسخه ، باید فصل اول رو تموم کنید و روند داستانی بازی رو به ترتیب پیش برید.

خب هالا اموزش ریختن دیتا بازی 😀

 

آموزش قرار دادن پوشه Obb دیتا در Android/obb

 

هماننطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دیتا را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کردیم ؛ در فایل منیجر زد ارشیور Emulated/0 حافظه داخلی دستگاه شماست! اگر در دستورالعمل بازی ها ذکر شده بود دیتا در Android/data کپی شود مطابق با اموزش بالا بجای کپی در پوشه Obb در پوشه ی Data کپی می کنید. (برای مشاهده تصویردر سایز اصلی برروی ان کلیک کنید)

 

نکات تکمیلی که باید در مورد بازی های دیتادار

بدانید :

1 – دیتای بازی های آندرویدی به طور پیش فرض باید در حافظه داخلی کپی شود. (اگر در مموری کپی کنید شناسایی نمیشود)

2 – در صورتی که پوشه ی Android موجود در حافظه دستگاهتان را باز کردید اما پوشه ی Obb وجود نداشت کافیست یک پوشه جدید با نام Obb بسازید.

3 – در نصب و اجرای بازی های دیتادار مرحله اول که بازی را نصب کردید ان را اجرا نکنید ؛ پس از انجام همه کارها اقدام به اجرای بازی نمایید.

 

برای بازی های دارای 4 فایل نصبی و 4 دیتای

مختلف چیکار کنیم ؟!

بعضی از بازی های اندروید نظیر ریل رسینگ 3 ؛ مورتال کامبت 4 و … دارای چهار فایل نصبی و 4 دیتای مختلف برای دستگاه های اندرویدی هستند که شما باید نسخه مربوط به GPU (پردازنده گرافیکی دستگاهتان را دریافت کنید) ؛ در صورتی که نسخه نامتناسب با دستگاهتان دریافت و نصب شود مطمئنا در اجرای بازی به مشکل برمیخورید (یا بازی اجرا نمیشود و یا اینکه مشکل گرافیکی خواهد داشت)

منبع: فارسروید

خب و بالاخره پایان 😀

 

62+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.