چگونگی ساخت یک آسانسور با رد استون در Minecraft

سلام من emprator mine craft هستم با مطلب دیگری در سایت (mad craft) در خدمتتون هستم.

مرحله 1 طرح بندی
شما با ساخت دیوار برای آسانسور شروع خواهید کرد. ابعاد باید 4×4 باشد و ارتفاع می تواند هر چه باشد شما تصمیم می گیرید! به یاد داشته باشید قبل از انتخاب مصالح ساختمانی خود، باید به راحتی با پله هایی که بعدا اضافه می کنیم، به خوبی ترکیب شوند.

 

متاسفانه نتونستم عکس بهتر گیر بیارم

گام 2 دکمه
پس از اینکه دیوارهای خود را ساختید، می خواهید مارکر را اضافه کنید. این جایی است که دکمه شما بعدا قرار می گیرد.

 

 

متاسفانه بهتر از این عکس ندارم

مرحله 3 مارپیچ مارپیچ
بعد شما می خواهید پله های خود را اضافه کنید. بر روی نشانگر که قبلا روی آن ساخته اید، بیاستید و به سمت راست خود برسید. پله ها را در آن قرار دهید و راه پله مارپیچ را تا انتها ادامه دهید.

گام چهار کنده کاری
اکنون باید حفره ها اضافه کنید. این حفره ها فقط دستورالعمل هایی برای نشان دادن جایی است که پیستون های چسبنده باید قرار داده شوند.

راه این آسانسور کار می کند، پیستون های چسبنده یک بلوک را از دیوار فشار می دهند … که در عوض بازیکن را یک بار به سمت راست می کشد. این را در هنگام ساخت سوراخ های خود به خاطر بسپارید، و این اطمینان حاصل خواهد کرد که سوراخ های خود را به طور صحیح قرار دهید!

هنگامی که از طریق ورودی مقابل آسانسور خود راه می روید، به سمت چپ نشانگر در زمین نگاه کنید. 1 بلوک از زمین (بلوک دوم)، که اولین سوراخ است که شما نیاز به شکستن. ادامه دهيد تا 1 سوراخ را به سمت بالاي آسانسور بچرخانيد.

گام 5 اضافه کردن بلوک
برای این مرحله همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که یک بلوک زیر هر سوراخ که در مرحله 4 ایجاد کرده اید اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که شما مستقیما در پشت سوراخ ها قرار نمی گیرید … شما آنها را 1 بلاک زیر هر سوراخ که فقط ساخته اید قرار دهید.

باز هم همین کار را تا بالا انجام دهیم!

 

متاسفانه عکس بهتر ندارم

گام 6 پیستون چسبنده!
داخل  آسانسور برج خود بروید و یک پیستون چسبنده را بر روی هر بلوک که در مرحله 5 قرار داده اید قرار دهید. پیستون های چسبنده یک بلوک هستند.

گام 7 پوشش
شما باید به برج بازگردید و هر پیستون چسبنده را با یک بلوک پوشش دهید. این بلوک است که پیستون چسبنده هل می دهد، و در عوض بازیکن را تا بالای پله ها هل می دهد!

گام 8 رد استون / رد استون تکرار کننده

آنچه که شما باید انجام دهید این است که یک بلوک را در پشت نشانگر دکمه قرار دهید (نشانگر دکمه ما پشم قرمز است). redstone را در بالای این بلوک قرار دهید و یک بلوک دیگر Redstone 1 را بگذارید تا بلوک زیر پیستون چسبنده را بپیماید.

بعد، ایستادن به سمت چپ پیستون چسبنده و چپ چپ. به پایین نگاه کنید، یک تکرار redstone را بچرخانید. اطمینان حاصل کنید که تکرار redstone با چپ مواجه شده است، در غیر این صورت کار نمی کند. تنظیم تکرار را به 4 (راست کلیک کنید 3 بار به آخرین تنظیمات). اگر دوست دارید  آسانسور سریع ترحرکت کند ، تغییر تکرار را به 2 (1 کلیک) به جای 4تغییر دهید.

پیوستن پیستون های چسبنده را ادامه دهید تا قرمزرنگ شوند و دوباره تکرار شوند تا به بالا. اطمینان حاصل کنید که شما در حال انجام یک روش پله مانند (تنها گزینه) در خارج از آسانسور هستید. به خاطر داشته باشید که Redstone همیشه بلوک BELOW Piston چسبنده را فعال می کند – Redstone هرگز در واقع در کنار پیستون چسبنده نیست.

مرحله 9 بررسی سیم کشی / پنهان کردن سیم کشی
اگر شما این را به خوبی انجام دادید، تبریک می گوییم! شما هم اکنون استاد تمام آسانسور ها هستید!

تصاویر زیر فقط تصاویر سریع هستند که همه چیز را در محل نشان می دهد.

مطلب ما تموم شد ببخشید این دفعه زیاد خودمونی نبود.

تا درودی دیگر بدرود.

19+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.