همه چیز در مورد کریپر

درود دوستان،این مطلب اولمه(مطلب قبلیم قبول نشد)که درباره ی کریپر هاست و امیدوارم خوشتون بیاد.

 

کریپر ها هر بازیکن را، تا زمانی که در شعاع 16 بلوک هستند تعقیب خواهد کرد. محدوده تشخیص کریپر تا  زمانی که بازیکن یک سر کریپر بپوشد به نصف محدوده طبیعی خود (8 بلوک) تغییر می کند . کریپر ها می توانند از نردبان مانند هر موب دیگری بالا بروند، اما این کار را عمدا انجام نمی دهند و فقط در مواقع تعقیب پلیر این کار را می کنند.

هنگامی که یک بازیکن در محدوده ی 3 بلوکی یک کریپر قرار می گیرد،کریپر صدایی از خود در می آورد و  شروع به چشمک زدن و باد کردن می کند و بعد از 1.5 ثانیه منفجر می شود.انفجار کریپر را می توان متوقف کرد اگر بازیکن از شعاع انفجار (7 بلوک) خارج شود،یا اینکه با ضربه زدن به کریپر آن را بکشد.کریپر را می توان با استفاده از فندک منفجر کرد.

کریپر ها از گربه می ترسند و اگر در 16 بلاک که کریپر ایستاده گربه ای باشد،کریپر از آنجا فرار می کند.

انفجار کریپر دارای قدرت انفجار 3 است.

اگر یک کریپر زمانی ، انفجار آن یک ابر از اثری که قبل از مرگ داشته را درست می کند می کند.

خزندگان هرگز با هیچ موفقی، به جز Wither،گولم برفی و Vindicator به نام “Johnny” هدف قرار نمی گیرند.اگر آنها توسط تیر یک Stray مورد هدف قرار گیرند، آنها فقط به دنبال انتقام گیری خواهند کرد اگر آنها در حال دنبال یک بازیکن نباشند.

کریپر های شارژ شده

Charged Creeper.png

دو شعاع انفجاری کریپر دهنده در شن. مقایسه بین یک کریپر شارژ شده (چپ) و یک کریپر طبیعی (راست).

 

خزنده شارژشده تنها زمانی ایجاد می شود که رعد و برق در طول 3-4 بلوک یک کریپر ایجاد که به طور قابل توجهی قدرت انفجاری آن را افزایش می دهد. پرتو های شارژ  به وسیله نور آبی اطراف آنها مشخص می شوند.

تایمر شمارش معکوس آنها همانند کریپر های معمولی است، هر دو به لحاظ دامنه و زمان. با قدرت 6؛انفجار ناشی از یک کریپر شارژ شده دو برابر قدرتمند تر از انفجار یک کریپر معمولی است.

انفجارهای کریپر های شارژ شده باعث می شوند تا اسکلت،اسکلت ویدر،زامبی و کریپر دیگری سر خود را دراپ کنند،هرچند سر خود را دراپ نمی کنند.

خب دوستان این مطلب هم به پایان رسید و اگه دوست داشتین میتونید اون دکمه لایک رو بزنید!

365+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.