آموزش ساختن Beacon در حالت Survival

از وقتی که Pretty Scary Update آمد ، ماینکرافت تحولی بسیار بزرگ کرد . خیلی آیتم های جدید کاربردی اضافه شد که یکی از آن ها Beacon بود .

Beacon وسیله ای است که میتواند از یک نوع قدرت به مقدار بی نهایت تا محدوده ای بدهد که این محدوده به هرمی که زیر Beacon است بستگی دارد . برای ساخت Beacon شما نیاز به سه عدد Obsidian و پنج عدد Glass و یک عدد Nether star دارید .

beacon crafting

بدست آوردن شیشه بسیار راحت است ، برید ساحل یا بیابان ، شن جمع کنید و آن را در کوره بپزید .

Obsidian هم راحت است فقط کافیه یک کلنگ الماس داشته باشید و در محل برخورد لاوا با آب آن را بدست بیاورید .

اما قسمت سخت بدست آوردن Nether star است . برای بدست آوردن آن شما باید یک موب (موب که نمیشه گفت باید بهش گفت کابوس !) فوق العاده قوی به نام Wither Boss را بکشید که به شما یک عدد Nether star بدهد . این موب به صورت طبیعی اسپاون نمیشود و تنها شما میتوانید آن را ایجاد کنید . برای ایجاد آن شما نیاز به چهار عدد Soul Sand و سه عدد Wither Skeleton Skull دارید . در Nether تعداد زیادی Soul Sand وجود دارد پس بدست آوردن آن هم راحت است فقط سخت ترین قسمت بدست آوردن سه عدد Wither Skeleton Skull است .

به طور طبیعی اگر شما بخواهید بدون شمشیر آن ها رو بکشید از هر ۴۰ تا Wither Skeleton تنها یکی از آن ها Wither Skeleton Skull می اندازد اما شما میتوانید با شمشیر الماسی که دارای انچانت Looting میباشد شانس خود را افزایش دهید ، این انچانت دارای سه تا Level است اگه شمشیر الماسی شما مجهز به انچانت Looting III باشد شما میتوانید احتمال انداختن Wither Skeleton Skull از هر ۴۰ تا Wither را به ۲۰ تا کاهش دهید .

خب بعد از اینکه یک شمشیر الماسی با Looting III بدست آوردید برید Nether و یک قلعه پیدا کنید . متاسفانه تاکتیکی برای پیدا کردن آن نیست و شما باید تلاش کنید که آن را پیدا کنید ، وقتی در حال جست جو هستید حتما مسیر خود را با Torch علامت گذاری کنید که گم نشوید و آخر سر پیدا میکنید .

Wither Skeleton در محیط های نسبتا تاریک به وجود می آیند و در دیوار های راهرو ها اسپاون میشوند . منظورم از دیوار همانی که پیکان های آبی اشاره میکنند هست .

پیکان قرمز هم به ۴ عدد Wither Skeleton اشاره میکند که روی همین دیوار ها اسپاون شده اند . شما نباید هرگونه  منبع نوری توی این قلعه بگذارید چون باعث میشود Wither Skeleton اسپاون نشود اما اگر محیط قلعه زیادی برای شما تاریک است بروید Option/Video Settings بعد Brightness رو افزایش دهید .

دیوار های قلعه رو از بین ببرید و به شکلی که پیکان های آبی اشاره میکنند به وجود آورید . قد Wither Skeleton سه تا بلوک است پس دیوار رو طوری بسازید که  یک Wither Skeleton بتواند روی دیواری که ایجاد کردید اسپاون شود . ممکن است در هنگام جنگیدن مقدار زیادی Blaze به شما حمله کنند و آتش به سمتتان پرتاب کنند که در این صورت نوشیدن یک عدد معجون Fire Resistance توصیه میشود.

بعد وقتی که سه عدد Wither Skeleton Skull و چهار عدد Soul Sand بدست آوردید برگردید به خانه تان و بروید زیرزمین و یک راهرو ۷×۱×۲ به شکل زیر ایجاد کنید .

ابتدا بدانید که Wither Boss چطوری ساخته میشود .

توجه داشته باشید که وقتی Wither Boss را میسازید ، حالت بازیتان روی Peaceful نباشد و در هنگام جنگیدن هم بازی را به Peaceful تغییر ندهید چون باعث میشود Wither Boss غیب شود و تمامی زحمات شما از بین برود . بعد Wither Boss را در این راهروی کوچک ایجاد کنید و از آن فاصله بگیرید .

بعد کمی صبر کنید که جان Wither Boss کامل شود و بعد یک انفجار ایجاد میشود اما نمیتواند زیادی تخریب ایجاد کند بعد از همان زاویه ، بیرون از راهرو با یک عدد تیرکمان قوی شروع به تیراندازی به سمت Wither Boss بکنید طوری که او شما رو نبیند اما اگر کمانی قدرتمند ندارید و تیر کمی دارید میتوانید به صورت شکل زیر ، تند تند به Wither Boss ضربه بزنید .

بعد وقتی آن را کشتید به شما یک عدد Nether star میدهد و با آن میتوانید Beacon بسازید.

38+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.