دليل ماكروسافت براي خريد منوجانگ

با سيلام

من امدم وای وای من امدم

خب تا حالا شنید که مایکررسافت موجانگ گرفت اونم با قیمت بالا دلیل خریدش دست من خخخخخ

در سپتامبر گذشته، مایکروسافت ۲.۵ میلیارد دلار صرف خرید کمپانی Mojang و در اصل معروف ترین بازی آن، ماینکرافت کرد. در آن زمان این سوال پیش آمده بود که چرا مایکروسافت باید چنین پولی را برای یک شرکت بازی ساز و اصولا یک بازی ویدیویی، هزینه کند.

حال اما به تازگی مدیرعامل کمپانی مورد بحث، ساتیا نادلا در مصاحبه ای تازه با نیویورک تایمز، یکی از بزرگترین علل خريد Mojang را، هولولنز می داند.

در رویداد ماه ژانویه، مایکروسافت از هولولنز پرده برداشت و در همان روز نیز یک دمو از بازی ماینکرافت توسط آن را به تصویر کشید. اگرچه غول نرم افزاری به شکل روشنی توضیح داد که هولولنز همچنان در مراحل توسعه خود قرار دارد اما از همین حالا، می توان جذابیت های وجود ماینکرافت را برای بسیاری از کاربران، خارج از محیط کامپیوتر و یا موبایل و آن هم به شکل واقعیت افزوده، تصور کرد.

خبرنگار Cnet به نام Nick Statt در ماه ژانویه و پس از تست دموی ماینکرافت بر روی هولولنز می نویسد: «این دمو کل فضای اتاق شما را تبدیل به محیط بازی خواهد کرد. فضای روی میز و دیوارهای اتاقتان حال قلمرویی برای بازی هستند و با اشاره نوک انگشتانتان نیز می توانند تغییر حالت دهند.»

ماینکرافت در هولولنز و به شکل کامل، راهی طولانی برای رسیدن به دست کاربران عادی در پیش دارد و این در حالیست که بازی یاد شده، هم اکنون برای مایکروسافت از سودآوری فراوانی برخوردار بوده؛ آخرین گزارش مالی ارائه شده از سوی شرکت مورد بحث نیز گویای همین مطلب است.

مایکروسافت هنوز هیچ بازی ویدیویی را برای هولولنز، به شکل رسمی معرفی ننموده؛ حتی هنوز مشخص نگشته که این هدست واقعیت افزوده در چه تاریخی و با چه قیمتی به دست کاربران مشتاق خواهد رسید. هرچند در حالتی خوشبینانه، می توان متصور بود که این اطلاعات به زودی به دستمان خواهند رسید زیرا مایکروسافت عنوان نموده که هولولنز را به نمایشگاه E3 خواهد آورد.

هولونز همون هدست هاي واقعيت مجازي مايكروسافت است.

اگه كم كسري داشت به شما ربطی نداشت

پایان

منتظر قسمت دوم آموزش پی ای 2 باشید

 

58+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.