کریپی پاستای رنگ باخته

به نام خدا.همه ما هیروبراین را میشناسیم.داستان جعلی ای که تا به امروز بار ها و بار ها در سایت های مختلف بررسی شده.همه ما داستان هایی را شنیده ایم،استدلال هایی را بررسی کرده ایم و بالاخره جوابی به سوال بزرگمان داده ایم.
هدف ما در این وطلب جواب دادن به این سوال است:”آیا هیروبراین واقعاََ وجود دارد؟”
داستان این است؛یک داستان الکی و نرم افزار های ادیت حرفه ای عکس و فیلم؛توضیح بیشتری می‌خواهید؟

دلیل اول » رده بندی سنی بازی

در درجه اول همه ما میدانیم که بازی ماینکرافت در رده بندی سنی همه‌گانی قرار دارد؛یعنی برای تمام سنین مناسب است.حالا انتظار داید بازی ای را که از بچه چهار ساله تا مرد سی ساله انجام می‌دهند،یه سری رموز عجیب و غریب داشته باشد؟
وقتی ما در رابطه با رموز حرف میزنیم،یعنی داریم در رابطه با ندانسته ها حرف میزنیم و ندانستن رمز ترس است.ما از قاتل فیلم جیغ میترسیم،چون نمی دانیم زیر آن نقاب چه قرار دارد.حال خودتان قضاوت کنید،یا وجود همچین موجودی در بازی رده بندی سنی بازی تغییر نمی کند؟ولی رده بندی سنی بازی از همان روز اول تکان نخورده!یک کلام یعنی وجود ندارد.

دلیل دوم »عدم اعتبار ویدیو ها و بازی ها

خب در ویدیو ها یا شخص به صورت هدفمند به جستجوی هیروبراین می رود و یا کمی درباره آن حرف میزند بعد “وای” هیروبراین ظاهر شد(دیدید چشم بسته غیب گفتم!)آیا شما دیده اید که از کدام ورژن بازی استفاده می کنند؟آیا پروسه باز کردن بازی از لانچر را دیده اید؟از کجا معلوم آنها مود هیروبراین را نصب نکرده باشند؟یا در سید 666 به جستجو می پردازند،آیا نزدیک درختان ی برگ نهالی ندیده اید که دراپ شده باشد؟چرا یک درصد به فیک بودن ویدیو مشکوک نمی شوید؟

استدلال های اولیه برای رد این پست »

1 » پس چرا در فهرست تغییرات removed herobrine وجود دارد؟شاید هیروبراین مدتی در بازی بوده ولی مشخص است مکه در ورژن فعلی(1.16.3)حضور ندارد.

2 » چرا در پوستر های تبلیغاتی ماینکرافت و جلد سی دی بازی برای ایکس باکس عکس او وجود دارد؟
هیرو براین همان قدر که بعضی ها را از ماینکرافت فراری کرد،ماینکرافت را معروف کرد.بعضی ها برای کشف هیروبراین بازی را خردیدند و بعضی بعد از انکار وجودش خیالشان راحت شد که آن موجود وجود ندارد و با خیال راحت بازی را خریدند.پس در هر صورتهیروبراین برای ماینکرافت یک بمب تبلیغاتی بود و بعد که موجانگ اثرات ویدیو های یوتیوب در باره هیروبراین را دید تصمیم گرفت از آن در کمپین های تبلیغاتی اش استفاده کند.

بقیه استدلال ها برای وجود هیروبراین را در نظرات بگویید تا در صورت نیاز یک مطلب دیگر درباره همین موضوع بنویسم و برای همیشه به این موضوع در مدکرافت خاتمه دهم.

122+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.