کار هایی که نباید در ماینکرافت انجام بدید !

به نام خدا سلام دوستان امیررضا هستم .امروز می خوام کار هایی که اصلا نباید در ماینکرافت انجام داد رو به شما به گم البته برای افراد تازه کار

خب بریم برای ادامه مطلب.

1.نصفه قطع کردن درختان

این کار بیشتر به زیبایی پناهگاه و سرزمینتون صدمه میزنه و زشتش می کنه.پس اگه می خواین پناهگاه قشنگی برای خودتون داشته باشید این کار رو نکنید.

2.رفتن روی بلاک ابی وسطی معبد های صحرایی و کندن آن

این کار بسیار خط ناکه و به احتمال زیاد شما کشته می شید.چون اگه روش باشید و بکنیدش پرت میشید روی صفحه فشاری و همزمان 9 تا TNT منفجر میشه و شما کشته میشید.به جای این کار بلاک های کناری اون بلاک ابی رو بکنید و برین پایین و گنج ها رو غارت کنید.

3.گیر افتادن در تله ی نخی معبد های جنگلی

در معبد های جنگلی یک تله وجود داره که با گیره نخی و نخ تیر کار می کنه به صورتی که شما پا روی نخ می ذارید و گیره فعال میشه و با استفاده از رداستون به دیسپنسر (پرتاب گر) ارسال میشه و تیر به سمت شما پرتاب میشه.برای خنثی کردن فقط نخ رو بکنید?و گنج ها رو غارت کنید.

3.دویدن زیاد

شما با این کار نوار غذای خودتون رو کم می کنید و در اخر به علت گرسنگی جون از شما کم می شه.

بهتره از حیواناتی مثل اسب و خوک سواری بگیرید.

4.خوردن گوشت زامبی و گوشت خام

با این کار شانس این وجود داره که یه افکتی به نام Hunger به شما بده که منجر به زود خالی شدن نوار گرسنگی یا همون غذای شما بشه.

5.حمله به روستایی ها

با این کار روستایی ها اجناسشون رو گرون تر می کنند و ایرون گولم اسپان می کنند که شما رو بکشه.به جاش بهشون گل رز پرتاب کنید و کاری بهشون نداشته باشید.خیلی موجودات خوبی اند/

6.کندن بی احتیاط معدن در ندر

شما برای به دست اوردن طلا وکوارتز و انشن دبریز/همون سنگی که با هاش ندرایت می سا زن/به کندن معدن نیاز دارید اما بی احتیاطی در این کار باعث مرگتون میشه.بهتر از پوشن ضد اتش استفاده کنید.

7.کندن مستقیم یه بلاکه در زمین

این یکی از قوانین اصلی ماینکرافت در معدن کردنه.با این کار احتمال افتادن در لاوا -ارتفاع زیاد-سیاهچاله-وجود داره .حداقل بهتره دو بلاکه بکنید اما بهترین کار پله ای کندنه.

8.تاریک کردن پناهگاه

این کار باعث اسپان شدن مانستر ها میشه .مانستر ها همون اسکلت و زامبی و کریپر …هستند.

9.کندن اسپانر ها

اسپانر ها در سیاهچاله ها هستند و باعث اسپان موب ها میشن.می تونید اسپانر ها رو تبدیل به فارم کنید وایتم و xp بگیرید. اگه اون رو بکنید هیچی بهتون نمی ده و فقط ضررمی کنید..البته اسپانر های سیلور فیش رو اصلا تبدیل به فارم نکنید چون هیچی نمی دن.

10.کشتن تمام حیوانات اهلی

خب دیگه معلومه…

مجبورید انقدر بگردید تا حداقل یک جفت حیوون اهلی پیدا کنید.
چرا حداقل یه جفت؟؟ برای تولید مثل و زیاد شدن

خب مطلب من به پایان رسید .

تا مطلب های دیگه خدانگهدار.

79+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.