همه چیز درباره سنگ معادن ماینکرافت

زغال[Coal]

تقربیا %۱ از سنگ های موجود در جهان را شامل میشن پر یاب ترین ماده در ماینکرافت در بخش سنگهای معدنی هست. این ماده که اصلی ترین ماده مورد نیاز برای به دست اوردن منابع دیگه هست. در همه جای زمین هست.در مناطق کوهستانی ارتفاعات و عمق های پایین زمین بیشتر پیدا میشه برای استخراج آن نیاز به حداقل کلنگ چوبی دارید.با کلنگ به آن ضربه بزنید میتوانید به راحتی آن را بدست آورید.زغال در کوره برای پختن کاربرد دارد.همچنین میتوانید با چوب تنه‌ی درخت زغال درست کنید.

آهن[Iron]

این ماده یکی از پر مصرف ترین مواد این بازی هست (بعد از چوب و سنگ) این ماده برای ساخت تقریبا نصف ابزار لازم هست با این ماده شما میتوانید از زره گرفته تا ابزار کار بسازید همچنین این ماده ،ماده اولیه برای ساخت محافظ است. این ماده معمولا از سطح ۵- لایه‌ی سنگی به پایین پیدا میشود.شما برای کندن این ماده به حداقل کلنگ سنگی نیاز دارید.برای بدست آوردن آهن بلاک خام آن را در کوره بپزید.

طلا[Gold]

این ماده بعد از آهن فلز پرکابردی هست و در بیابان به راحتی پیدا میشود.و همچنین در دره های عمیق و معدن های رها شده و غار های عمیق و عمق متوسط پیدا کنید.طلا در ساخت ابزار و زره کاربرد دارد و همچنین با آن میتوانید سیب طلایی و هویج طلایی و هندوانه طلایی و ساعت درست کنید.برای استخراج آن نیاز به حداقل کلنگ آهنی دارید.

الماس[Diamonds]

این ماده سنگ با ارزشی هست و در عمق های زیاد پیدا میشود. و برای استخراج آن حداقل به کلنگ آهنی نیاز دارید.الماس مانند زغال سنگ استخراج میشود و نیازی به ذوب شدن در کوره ندارد.الماس ماده قوی هست و میتوان با آن ابزار و زره قدرتمندی درست کرد.

Lapis Lazuli Ore

این ماده‌ی آبی برای انچت کردن آیتم ها استفاده میشود میتوان آن را با حداقل کلنگ سنگی استخراج کرد.

زُمُرد[Emerald Ore]

زمرد واحد پول روستایی ها و تاجر ها هست میتوانید. با آن از روستایی یا تاجر آیتم بخرید.برای استخراج این ماده به حداقل کلنگ آهنی نیاز دارید

رد استون[Redstone Ore]

رد استون را میتوانید با حداقل کلنگ آهنی استخراج کنید کاربرد های زیادی دارد.

91+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.