همه چیز راجــب Beacon هــا

با سلام خدمت تمامی اعضای سایت مدکرافت(مدکرافت یا مدکرفت؟) و همچنین کسایی که توی این سایت عضو نیستن و فقط دارن میخونن. من هم مثل خیلیای دیگه، اولین مطلبی هستش که من میزارم و ایشالا که قبول میشه. بیشتر از این نت با ارزشتون رو با این چرت و پرتا هدر نمیدم. پس بریم سراغ آموزش.

یک نمونه بیکن

اول از همه، میخوام شما رو با بیکن و وسایل مورد نیاز برای ساخت بیکن آشنا کنم.

مواد مورد نیاز برای درست کردن بیکن:

1_ بلاک آهن یا دایموند یا طلا

2_شیشه (glass)

3_آبسیدیان (obsidian)

4_ندر استار(nether star) که با کشتن ویدر(wither) به دست میاد

آشنایی با بیکن:

بیکن ها میتوانند به شما قدرت هایی از جمله حرکت سریع _ افزایش قدرت در هنگام ضربه زدن _ پر شدن سریع قلب ها(جانتان) و… را به طور همیشگی و دائمی به شما بدهند اما همیشه باید در نزدیکی بیکن ها بمانید. در ضمن، نوع ساختار بیکن ها، در قدرتی که به شما میدهند، تاثیر دارد. برای مثال اگر شما چیزی مثل عکس زیر بسازید، فقط قدرت کندن سریع و راه رفتن سریع را میدهد و قدرت دیگری به شما نمی دهد.

اما اگر چیزی شبیه به تصویر زیر بسازید، نه تنها به شما قدرت مختص به خود را نمیدهد، بلکه تمامی قدرت های بیکن را به شما میدهد.

نحوه ی ساخت بیکن:

ابتدا با بلاک طلا یا امرلند یا آهن یا… یک مربع ۹×۹ بسازید. سپس روی آن مربع، به طوری که از هر چهار طرف، یک بلاک فاصله داشته باشد، یک مربع ۷×۷ بسازید.حالا یک مربع ۵×۵ و پس از آن، یک مربع ۳×۳. و سپس روی مربع بالایی، بیکن را قرار دهید. با این کار میبینید که نوری سفید رنگ از بیکن ساطع می شود و به سمت آسمان میرود. اگر میخواهید رنگ بیکن را تغییر دهید، روی آن شیشه ی رنگی قرار دهید.

توجه:

روی بیکن بلاکی قرار ندهید چون باعث میشود بیکن تز کار بیفتد.

پ.ن: اگر نور بیکن قطع شود به این معناست که بیکن از کار افتاده است.

حرف آخر:

مرسی از اینکه تا آخر این آموزش رو خوندید. لایک و کامنت یادتون نره. اگه هنوز هم سوالی دارید میتونید در بخش نظرات از من بپرسید تا من در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ دهم.

25+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.