نال کیست?

نال دیگر کریپی پاستای معروف ماینکرفت هستش که او هم به نحوه ی خودش در زمانی دنیای ماینکرفت رو به خاک و خون کشید و تعداد کامنت های ماینکرفت هر روز بیشتر و بیشتر میشد ! حالا همه ی این اتفاقات سر چی بود ؟ یک ماب یک موجود که هیچ چیز ندارد ! بدن کاملا سیاه و خفناک . روز به روز شایعات راجب نال بیشتر میشد …. هرکسی راجبش چیزی میگفتش : نال باگه و یک ماب هستش که باگ جدید بازی اون رو سیاه نشون میده! /نال ویروسه و دنبال پلیر هاست /نال همون موجودیه که هیروبراین برای اینکه بتونه پلیر ها رو از دستش نجات بده میکشه ! و ….. شایعات دیگر .

بررسی غلط و درست بودن شایعات !

همه ی شایعات راجب نال که گفته شده : نال باگ است / نال ویروس است / نال یک ماب ترسناک ماینکرفت است و… همه ی اینها به جوابی تک کلمه ای بنام (خیر ) ختم میشود ! راحت راحت بهتون میگم که نال وجود نداره ! نال یک کریپی پاستا هستش . کریپی پاستا یعنی چه ؟ به داستان های ترسناک راجب بازی ها و یا … کریپی پاستا میگویند مثل هیروبراین / نال /انتیتی 303 و….. خب این از طرف کریپی پاستا پس الان شما فهمیدید که کریپی پاستا چیست ! و نال چیست !

ترس ها و فرییب ها !

ببسیاری از ویدیو ها در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی راجب نال پخش شد ! ویدیو ها چی بودند ؟ پلیر در حال بازی بود و یک لحظه همه ی دیرت ها و …. روی زمین پاک شد و پلیر تنها روی یک دیرت (خاک) بود ! / بازی کرش شد و ورود به بازی ممکن نبود !/ پلیر تو غار بود و درحال کندن ذغال سنگ که یکهو موجود سیاهی رو به روی پلیر سبز شد و پیام های زیادی در قسمت چت اومد و همزمان بازی کرش شد ! / پلیر در کوه بود ! جون هاش کامل و یکهو بدون دیدن چیزی جون هاش خالی شد و مرد ! . خیلی دیگر از کاربران در کامند های خودشان گفته بودند که دیگر این بازی رو انجام نمیدهند و در اون زمان ماینکرفت با کاهش پلیر مواجه شد ! موجانگ هم از همچین موجودی خبر نداشت …..

قدرت های نال از زبان fandom.com !

در سایت معروف و خارجی fandom.com که انالیز نال رو در اختیار کاربران قرار داده قدرت های این کریپی پاستا رو به توانایی های زیر شرح داده قدرت ها نیز از زبان کاربران / انتقاد ها / گفته ها  و ویدیو ها !

قتل گسترده/ حرف زدن/ خرابکاری گسترده /تخریب گسترده /سرقت /شکنجه/ آدم ربایی /شستشوی مغزی /باج خواهی / آتش مسلح/ تبعیض شکستن و وارد شدن /جهش ها /دزدی /سرکوب /ظلم /دستکاری مغزی حیوانات / – اعمال نفوذ /هک کردن/ خیانت /اقدام به قتل/ نسل کشی /تلاش به ازار مغزی کاربران /تلپورت کردن .

انتقاد ها و گفته ها :

به گفته ی همان سایت کریپی پاستا هدف این موجود نابودی تمام پلیر ها هستش و خاموش کردن دنیای پلیر ! (ظلم) به غیر از این هداف این سایت نال رو به این نحفه تعریف کرده است: نال موجودی سیاه رنگ با قدرت های مختلف و ماورا الطبیعه است . او موجودی گرسنه و شرور و بی رحم است که میخواهد دنیای ماینکرفت را به تاریکی ابدی فرو ببرد و دنیای بازی را فتح کند ! و هر کسی که با او مخالفت کند کشته میشود !

تاریخ :

تاریخچه

در سال 2014، یکی از کارمندان موجانگ تصمیم گرفت که مابی جدید رو به شوخی به ماینکرفت به طور موقت اضافه کنه. اون، برنامه نویسی اون ماب رو انجام داد و اسمشو گذاشت “Null”، به خاطر همین اسمش (که به معنی بی اعتبار یا هیچی هست)، اسکین این ماب دچار یه گلیچ عجیب شد و کاملا به رنگ سیاه دراومد. این ماب قرار بود که جاهای مختلف ورلد TNT بزاره و درختارو دستکاری کنه، اما نباید مثل اندرمن ها که بلاک ها رو جابه جا میکردن به ورلد آسیبی میزد. برنامه نویسیش بیشتر شبیه یه ویروس بود تا یه ماب. چون بعضی وقتا از کنترل خارج میشد و طبق برنامه نویسیش عمل نمیکرد! اون کارمند یعنی سازنده نال، خواست که حذفش کنه اما موفق به این کار نشد! وقتی که داشت سعی میکرد دوباره برنامه نویسیش کنه، کامپیوترش کرش داد و خود به خود ری استارت شد. صفحه دسکتاپ لپ تاپ سیاه شده بود. حالا هم نال واسه خودش توی ماینکرفت داره میچرخه و باعث ترس و وحشت بسیاری از پلیرها شده و بین اون ها مشهور شده…

سرور ها و پلیر ها :

وقتی توی یه سرور هستید یا واردش میشید، اسم نال رو هیچ جایی نمیشه دید حتی وقتی باهاش روبه رو میشید. اما به نظر میرسه توی قسمت چت یه اسم داشته باشه. اسمش با رنگ قرمز نوشته میشه. نال بیشتر در سرورهای IronHeaven و SpideyMC دیده شده که همین موضوع باعث شده مردم اونو ستایش کنن، سعی به احضار کردنش کنن و بعضی وقتا اونو به اشتباه فکر کنن که دیدن. اون میتونه به پلیرهایی که بهش میگن فیک و میخوان واقعا ببیننش و باهاش بجنگن گوش بده و اینجور موقع هاس که به سرور وارد میشه. اون سرور رو ترک نمیکنه تا وقتی که پلیر مورد نظرشو قربانی کنه. اون هروقت که بخواد قربانی خودشو میگیره. هروقت که پلیر مورد نظرشو قربانی کرد و اون پلیر ری اسپاون شد، اون به سایه ها برمیگرده.داستانی از نال در سرور ها دروغ تا واقعی …(fandom)

توصیف فیزیکی

نال توی جلد یکی از ماب های ماینکرفت اسپاون میشه با این تفاوت که اسکینش کاملا سیاهه و صورت نداره.

حالت پونی نال کاملا سیاهه و نه دم داره و نه یال. حتی دهنش رو هم توی حالت پونی نمیتونه حرکت بده. طوری که به نظر نمیرسه که یکی از ماب های واقعی ماینکرفت باشه.

شخصیت نال :

نال ساکته، محاسبه گر و بسیار باهوش، پیچیده و روانیه و از زجر دادن دیگران لذت میبره. نال قادره به شکل عجیبی توی یه شخص ترس ایجاد کنه و از دیدن قربانی وحشت زدش لذت میبره. نال هرجا بره، از خودش یه سری سرنخ مرموز به جا میزاره. نال یه هیولای واقعیه. اون هیچ اهمیتی به کسایی که به دستش میمیرن نمیده، حتی اگه بدونه که تقصیر اونه، اون بازم هیچ اهمیتی نمیده. اون بیش از حد بی احساسه.

 خب

جمع بندی کلی نشون میده نال توی دنیای ماینکرفت الان وجود نداره ! تمام .

امیدوارم مفید بوده باشه ممنون که خواندید ! تا مطلب بعدی خدانگهدار!

53+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.