مود ابرقرمانان

سلام به همه ماین باز های گل امروز اومدم با یک مود خیلی خفن به نام «Legends mod»:مود ابرقهرمانان.

این مود حدود 20 تا شخصیت ابرقهرمان از جمله {سوپرمن،بتمن+وسایلش،واندروومن،مردعنکبوتی،کماندار سبز،شزم و بلک آدم،فلش،رابین،کاپیتان آمریکا،ثور،هالک،ولورین،مرد مورچه ای،پلنگ سیاه،ویژن،دردویل،جوکر} رو داره که بعضی هاشون هم وسایل خاصی هم واسه خودشون دارن مثلا:بتمن:کامپیوتر،بترنگ با 4 مدل مختلف،تفنگ قلاب انداز،ژل انفجاری،بمب دود،بمب یخ و…

بریم سراغ عکس ها:

ایشون آقای بتمن هستند
و این ها هم وسایلشون هستند بجز اون اولی از سمت چپ که مال تونی استارک {مرد آهنی} هستش.
ایشون هم مرد آهنی هستند.
کاپیتان آمریکا
مرد عنکبوتی
فلش

دوستان هنوز بیشتر لباس ها مونده ولی خب دوست دارم خودتون تجربشون کنید تو اون هایی که نام بردم این ها رو کم کنید و اون هایی که میمونه لباس هاشو هنوز نپوشیدیم و یک چیز خفن دیگه که هر شخصیت چند تا لباس مختلف داره مثلا مرد آهنی 21 تا لباس داره?.

میتونم به جرات بگم این یکی از بهترین مود های ماینکرافت و پیشنهاد می کنم شک نکنید و فورا این مود رو دانلود و نصب کنید.

بریم سراغ دانلود و نصب این مود خفن:

خب اول روی این لینک میزنید: دانلود مود برای نسخه 1.7.10

و مود رو با حجم 52 مگابایت دانلود می کنید و بعد به محل نصب بازی میریم و این مود رو در پوشه ای که با نام mods است میریزیم و شما باید قبل از این کار ها فورج رو برای ماینکرافتتون نصب کرده باشید.خب اگه تمام این کار هایی که گفتم رو درست انجام داده باشید مود نصب شده و کار ما با مود تمومه.

خب کار بعدی که انجام میدید روی این لینک میزنید: دانلود مپ برای نسخه 1.7.10

و مپ رو با حجم 57 مگابایت دانلود می کنید و بعد در محل نصب بازی یک پوشه میسازیم به نام legends باید دقیق با همین نام باشه وگرنه کار نمی کنه و مپی که دانلود کردیم رو در این پوشه میریزیم.این مپ رو نصب هم نکنید مود کار می کنه ولی اگه از اون هایی هستید که دوست دارید به فضا برید باید این مپ رو نصب کنید.

خب میریم سراغ آموزش وسایل و…:

خب با بت کامپیوتر نسخه 2 شروع می کنیم که هیچ تفاوتی با نسخه 1 نداره.خب برای استفاده از بت کامپیوتر روش راست کلیک می کنیم و روشن میشه و بعد دوباره روش راست کلیک می کنیم و می بینیم که یک صفحه واسمون باز میشه که در گوشه سمت چپ بالا نام ابرقهرمانان نوشته شده و شما هر ابرقهرمانی که روش کلیک کنید در وسط صفحه نقاط ضعف و این که چطور از پا درش بیاریم رو نوشته در سمت وسط بالا هم که نام یک نفر هست که اون کسی نیست جز خدمتکار بتمن که میتونید ازش لوازم بخرید مثلا بترنگ ولی خب در حالت عادی هم میتونید از وسایلش استفاده کنید.

خب وسیله بعدی میز تونی استارک:

این میز کار خاصی انجام نمیده و فقط واستون لباس های مردآهنی رو میپوشه شما روش راست کلیک می کنید و یک لباس رو انتخاب می کنید و روی craft کلیک می کنید و تمام لباس پوشیده میشه.

اون دو تا کامپیوتر دیگه هم که با ژنراتور و کابل و آرم روی لباس مردآهنی روشن میشن که میتونن به شخصیت عادی تون ابر قدرت بدن که میسپرمش به خودتون.

آموزش استفاده از شخصیت ها:

آموزش استفاده از شخصیت ها و قدرت هاشون رو که با کدوم دکمه چه کاری انجام میده اون بالا سمت چپ واستون کامل توضیح داده و کافیه شما فقط لباس مورد نظر رو بپوشید.

126+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.