5 اسم معجزه کننده ماینکرفت

در دنیای بزرگ ماینکرفت اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. اما بهتر است بدانید ایستراگ‌هایی وجود دارند که بر پایه برخی کارمندان استودیو موجانگ شکل گرفته‌اند. کمتر کسی از این ایستراگ‌ها مطلع است چرا که عملا کار خاصی انجام نمی‌دهند. برای اینکه بتوانید این ایستراگ‌ها را ببینید مهم است که حتما همه چیز را درست انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که برای اینکار به Name Tag و Anvil‌ نیاز دارید. با من همراه باشید تا در ادامه بیشتر در این خصوص به شما توضیح دهم.


_jeb

قطعا معروف‌ترین ایسترگ‌اگ ماینکرفت که بیشتر پلیرها درموردش شنیده‌اند. برای استفاده از این ایستراگ می‌بایست با استفاده از یک Anvil کلمه jeb_ را دقیقا به همین شکل و با حروف کوچک روی یک Name Tag حک کنید. سپس این Name Tag را روی یک گوسفند بگذارید. متوجه می‌شوید که گوسفندتان به صورت خودکار رنگ عوض می‌کند و این پروسه تا زمانی که نام گوسفندتان را تغییر نداده باشید ادامه پیدا می‌کند. درصورتی که پشم گوسفندتان را بچینید رنگی به شما داده می‌شود که پیش از استفاده از Name Tag گوسفندتان داشت.


Grumm و Dinnerbone

Grumm و Dinnerbone دو کارمند استودیو موجانگ بودند که نقش کوچک و بامزه‌ای در بازی دارند. مهم نیست از کدام یک از این اسامی روی Name Tag استفاده کنید. هر دو قادرند تمام ماب‌هایی که رویشان از Name Tag استفاده کرده‌اید را واژگون کنند. بدین شکل شما می‌توانید حیواناتی را اطرافتان داشته باشید که کاملا سر و ته هستند اما همچنان می‌توانند به زندگی کردن ادامه دهند. اگر این کار را بک اسب انجام دهید تداخلی در سوار شدن و به صورت کلی استفاده کردن از آن پیش نمی‌آید.


Toast

شاید از اینکه خرگوش‌ها در ماینکرفت تنوع بالایی ندارند ناراحت باشید. یا ممکن است بخواهید خرگوشی داشته باشید که نمونه‌اش پیدا نمی‌شود. برای اینکار می‌توانید یک Name Tag بردارید و اسم Toast را رویش بگذارید. حال زمانی که این Name Tag را روی یک خرگوش استفاده کنید، متوجه تغییر شکل او می‌شوید. این تکسچر یا درواقع اسکین را نمی‌توانید به صورت عادی در بازی پیدا کنید. درواقع برای افرادی که قضیه ایسترگ‌اگ را نمی‌دانند این مسئله می‌تواند عجیب به نظر برسد.


Johnny

هیچ کدام از ما دل خوشی از Vindicatorها نداریم. ماب‌هایی که معمولا در Raidها می‌بینیمشان و لحظات سخت و دردناکی را برایمان رقم می‌زنند. اما شما می‌توانید با این دسته ماب‌های پرخاشگر کاری کنید که کمی تغییر رویه دهند. برای اینکار کافی است با استفاده از Name Tag اسم Johnny را روی یک Vindicator بگذارید. بدین ترتیب می‌بینید که Vindicator‌ داستان ناگهان تغییر حالت می‌دهد و تبر به دست سایر ماب‌های بازی را دنبال می‌کند! معجزه این اسم بدین شکل است که از این به بعد Vindicator داستان تمام ماب‌ها مانند اسب، خروس، گوسفند و… را می‌کشد. این وسط ویلجر‌ها خط قرمز او محسوب می‌شوند و به آن‌ها هیچ کاری ندارد!

44+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.