همه چیز راجب کریپی پاستا ها !

سلام . من LIGHTSIDE هستم و تو این مطلب میخوام قضایای این سه تا کریپی پاستای معروف ماینکرفت رو براتون شفاف سازی کنم و اینکه چطور ساخته شدن و البته دروغ بودن اونهارو توضیح بدم ! پس تا آخر این مطلب همراه من باشین 🙂

Herobrine-هیروبراین

(سلطان بر تخت سلطنت نشسته XD)

Null-نال

(اصلا عظمت میباره)

Entity 303-انتیتی 303 (یا همون موجود شماره 303)

(بازم عظمت 😐 )

خب واضحه که اکثرتون این سه کارکتر رو میشناسید و داستان های زیادی پی این سه شخصیت هست ولی قراره حقیقت رو براتون آشکار کنم پس خودتونو آماده کنید 🙂

1_ Entity 303

خب داستان های زیادی پشت این سه کارکتر هست مثلا بعضیا میگن هیروبراین یا نال رو کارمند اخراج شده موجانگ ساخته تا انتقام بگیره یا هیروبراین برادر مرده ناچ (سازنده ماینکرفت) هست و یه داستانی هم در باره انتیتی 303 بود که یکی از دوستان بهش اشاره کرده بود و البته گفته بود که همش دروغه که این داستان توسط یه یوتیوبر به اسم TheSpeed179 گفته شده و اگه دوست دارید داستانش رو بدونید میتونید به لینک زیر مراجعه کنید که یکی از دوستان کامل توضیح داده قضیه رو اینم لینکش :

همونطور که معلومه این یوتیوبری که گفتیم برای افزایش بازدید و جالب تر شدن محتوای ویدیوش این داستان رو تعریف کرده , و واضح هست که حقیقت نیست ولی باز هم وجود هکر ها رو نمیشه تکذیب کرد و در عین حال سیستم مایکروسافت اونقدر قوی هست که بتونه جلوشونه بگیره پس اگه این احتمال وجود داشته باشه فقط برای زمانی درسته که موجانگ مستقل بوده و توسط مایکروسافت خریدای نشده بوده !

درواقع این کارکتر ها همشون خیالی بودن و یا اگه وجود داشتن هکر هایی بودن که سعی داشتن توی سرور ها مردم رو اذیت کنن و بترسونن ….. ولی خب اینجا یه سوال پیش میاد که چطوری این قضیه انقدر جدی شد ؟

2_Herobrine

هیروبراین هم ممکنه باگی باشه که تو بازی وجود داشته و حتی به خاطر حذف کردن ماب هیومن به وجود اومده ! مثلا من خودمم که یه برنامه ای رو مینویسم بعضی وقتا با رعایت نکردن کوچکترین استاندارد ها و نکات خیلی ریز نرم افزار باگ میخوره که این هم امکان داره باگی باشه که ماهیت ماب هیومن توش برعکس شده !

(این یکی فرضیه خودمه البته)

و در قسمت پایین باز هم به گسترش هیروبراین اشاره خواهم کرد

3_Null

قضیه نال از اونجایی جدی شد که شخصی به نام اِلانگ‌کِیم‌جاش یا AlongCameJosh شخصیت نال رو خلق کرد که در واقع همون پیودی پای هست (یوتیوبر معروفی که بالای 100 میلیون سابسکرایبر داره )

این قضیه همینطور ادامه داشت و پیودی پای از نال و هیروبراین برای ساخت ویدیو هاش استفاده میکرد و این باعث شد که مردم هم باور کنن و درواقع میشه گفت قضیه از اینجا خیلی گسترش پیدا کرد ولی وقتی پیودی پای هم دید که داستان داره خیلی جدی میشه توی ویدیو هاش در این رابطه توضیح داد و گفت که همش الکیه ! حتی اون توی یکی دیگه از ویدیو هاش از نال پرسید که آیا تو واقع هستی و اون یه تابلو گذاشت روی زمین و روش نوشت که نه نیستم (که معلوم میشه اونم یه پلیر بوده که وقتی پیودی پای با دوستاش توی سرور بازی میکرد اون هم بهشون جوین میشده تا جو ویدیو هارو هیجانی کنه )

و البته یکی دیگه از کاربر های سایت به داستان نال اشاره کرده و اونو توضیح داده که لینکش هم اینجاست :

نتیجه به دست اومده از بررسی مادساز ها و برنامه نویس ها

بعد از جدی شدن این قضایا مادساز ها و برنامه نویس ها هم دست به کار شدن و فایل های بازی رو استخراج کردن و خط به خط کد هاشو بررسی کردن ولی باز هم نتونستن مواردی مربوط به این کریپی پاستا ها پیدا کنن !

رده سنی

البته اگه خود سازنده این ماب هارو قرار داده بود درجه سنی نباید +7 میبود و برای مثال رده سنی که Esra به یه بازی ترسناک مثل Cold fear داده +18 هست و خب هر درجه سنی هم که برای بازی های ترسناک بزاریم مسلما با وجود این ماب های ترسناک (اگه واقعا وجود داشتن ) رده سنی بازی هرچی هم که بود +7 نبود چون این چیزا برای یه بچه ی هفت ساله یکم زیادیه !

جلد نسخه PS4 بازی
جلد نسخه Xbox one بازی

خب پس همونطور که واضحه توی این دوتا عکس رده سنی بازی معلومه

و حتی جایی جالب تر میشه که روی جلد نسخه Xbox 360 و Nintendo switch بازی رده سنی E هست که میشه Everyone پس یعنی برای هر سنی مناسبه !!

نسخه Xbox 360 بازی
اینم نسخه Nintendo switch بازی

چجوری به این ماب ها دسترسی داشته باشیم ؟

خب در واقع تنها راهش استفاده از یه سری ماد هست که برای مثال میتونید از لینک زیر چندتاشو دانلود کنید که اتفاقا مطلبی هم هست که توی مدکرفت نوشته شده . اینم لینکش :

توی این مطلب دلایلی اوردم که اثبات میکنن وجود این کریپی پاستا ها (از اسمشم معلومه الکیه XD) حقیقت نداره و همه ی این داستان ها دروغه و اشتباهه !!

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه و همچنین امیدوارم ادمین زودتر تایید کنه که همه بتونن از این قضیه مطلع بشن 🙂

دیگه مشکلی داشت به بزرگی خودتون ببخشید 🙂

تا مطلب بعدی خداحافظ 🙂

20+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.