اموزش دانلود و نصب ماین ایماتور (pc)

به نام خدا

سلام من دانیال هستم و امروز امدم بهتون اموزش دانلود و نصب ماین ایماتور را بدم این اموزش برای pc هستش (و انم اولین پستم هست) خب دیگه بریم سراغ اموزش

اموزش دانلود و نصب ماین اماتور (pc)

1-اولین کاری که میکنید عبارت Download Mine-imator را داخل گوگل کروم خودتون سرچ میکنید و وارد اولین سایت میشید.

2-شما اینجا 2 تا گزینه میبینیدکه گزینه ی سمت چپ یعنی download installer را انتخواب کنید و سپس فایل برنامه به صورت زیپ برای شما دانلود خواهد شد.

3-بعد از دانلود کرده فایل ان را از فولدر دانلود ها به روی دسک تاپ بیاورید (توجه داشته باشید حتما فایل را به روی تسکتاپ بیاوردی).

4-فایل را از حالت زیپ به صورت فولدر در بیارید. (اکسترکش کنید فایل را)

به این صورت

5-وارد فولدر درست شده بروید

شما 3 پوشه و یک برنامه میبینید پوشه ی اول که برای خود تنظیمات برنامه و برنامه نویسی هاش و… هستش , پوشه ی دوم یا همون پوشه ی پروژه های شما هستش وپروژه های شما در ان ذخیره میشه و پوشه ی سوم که یکسری بایوم ها و خانه ها و… به صورت پیش فرض توش هست که شما میتوانید در ماین ایماتور ازشون استفاده کنید.

6-حالا روی ایکون برنامه کلیک کنید و وارد برنامه شوید ( 2 تا نکته یک اینکه اولین باری که میخواهید برنامه را باز کنید یکم بیشتر از بقیه ی موارد طول میکشه و اینکه هیچوقت در حال لود شدن ماین ایماتور صفحهی دیگه ای باز نکنید یا وارد برنامه ی دیگری نشوید)

و تمام ماین ایماتور شما نصب شدش 🙂

حتما منتظر پست های بعدی من باشید که در انها اموزش های تمام بخش های ماین ایماتور و … را بهتون یاد میدم و دیگه حرفی باقی نمیمونه ممنون که این پست را نگاه کردید دوستون دارم خیلی زیاد میرم کنار تا باد بیاد 🙂

29+
اگه شما هم دوست دارین اطلاعاتتون رو با بقیه به اشتراک بذارید و نویسنده سایت بشین اینجا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *

برای مشاهده یکی از پست های سایت
بصورت تصادفی اینجا کلیک کنید.